Els últims anys, l’Adrián Gàlvez ha encadenat pràctiques laborals a diferents empreses: ha fet d’auxiliar de consergeria a l’Antic Mercat de Sant Joan, d’ajudant de sala a la Clínica del Vallès, d’ajudant de cuina al CEE Xaloc i de reposador al Caprabo. Des del febrer fa el mateix en una mini deixalleria de Smatsa a Sabadell.
Perquè sabia que a Andi m’ajudarien a buscar feina. De fet, alguns companys que jo havia tingut a l’escola s’hi havia apuntat, i també ho vaig fer per estar amb ells.
Introdueixo dades a l’ordinador, quan venen els clients els demano el DNI i classifico les deixalles que porten...
Sens dubte, treballar amb l’ordinador, perquè m’hi entenc bé, però també m’agrada atendre els clients
Res, perquè des del primer dia, gràcies a la Mati, ho vaig entendre tot ràpidament
Doncs treballar molt i estar atent. I com és la relació que tens amb els companys i companyes de feina?
Molt bona, m’ajuden molt. Per exemple, quan he d’omplir els “partes” de benzina, la Mati m’ajuda per a que no m’equivoqui.
Aquesta. Perquè treballo amb l’ordinador i estan contents amb mi. Jo soc molt treballador i soc amable i simpàtic amb la gent.
Ajudant la meva mare a pagar el pis i si em sobra alguna cosa, convidant la meva parella a algun lloc, per exemple, pel seu aniversari.
Sí, més endavant, arribar a comprar-me un pis i viure-hi amb la parella. Si no pogués ser amb ella, amb una altra persona, però, preferentment, amb la parella.