Andi Sabadell- Associació síndrome de Down i Discapacitat Intel·lectual
Singulars, com tothom
Vols col·laborar >
Fes-te voluntari >
Andi Sabadell- Associació síndrome de Down i Discapacitat Intel·lectual

Notícies

Abril Díez: “Treballar em dona confiança en mi mateixa”


Abril Díez: “Treballar em dona confiança en mi mateixa”
Abril Díez: “Treballar em dona confiança en mi mateixa” Abril Díez: “Treballar em dona confiança en mi mateixa”

28/12/2023

 

L’Abril té 24 anys. Viu amb la mare i la germana a Granollers i treballa a l’Associació Vídia  (Deter-Oil) des del juliol d’aquest any.

  • Abril, vius a Granollers i ara treballes a Sabadell. Com t’hi desplaces?

Vaig en autobús, escoltant música, i no em suposa cap problema.

  • Quines tasques hi fas, a Deter-Oil?

Quan arribo, m’assec a la meva taula, engego l’ordinador i em poso els auriculars. Llavors truco als clients per preguntar si tenen oli per recollir. Si és que sí, omplo l’albarà i gestiono quan l’hem de passar a buscar.

  • Entre totes aquestes tasques, amb quina t’hi sents més a gust i per què?

M’agrada tractar amb els clients, encara que quan vaig arribar em feia por agafar el telèfon perquè tinc poca confiança en mi mateixa.

  • El dia que vas decidir començar a treballar, per què ho vas fer? Què et motiva a treballar?

Per guanyar diners, però també per agafar confiança, comprovar que puc fer les coses bé i per a que l’empresa estigui contenta amb mi.

  • Vas començar fent pràctiques i et van acabar fent un contracte d’un any. Per què creus que t’han agafat?

Perquè soc puntual, treballo bé i m’esforço en intentar fer les coses tota sola. Veig que confien amb mi i que veuen que faig bé la meva feina.

  • Com és la relació que tens amb els companys i les companyes?

Molt bona! M’ajuden quan tinc dubtes i parlem molt, però només de feina, perquè no hem de perdre el temps. De vegades intento fer algunes coses totes soles, però si m’entrebanco he de preguntar a les meves companyes..

  • Abans de Deter-Oil vas fer pràctiques en una botiga, una deixalleria i una residencia d’avis. Com recordes aquestes feines?

On em vaig trobar més còmoda va ser a la residència, perquè hi havia la meva àvia ingressada i perquè m’ho passava bé fent activitats amb els avis.

  • Què acostumes a fer en el teu temps lliure?

M’agraden molt els videojocs i passar temps amb els amics i amigues.

  • I hi ha alguna il·lusió que esperis que es faci realitat algun dia?

Hi ha una cosa que m’agradaria molt: conèixer els famosos i famoses de la tele, com ara la Belén Esteban o la Terelu Campos...

 

El programa d'inserció laboral  d'Andi Sabadell compta amb el suport del Departament d'empresa i Treball.


Tornar al llistat
Tens alguna queixa o denúncia?   Comunica-nos-la a través del CANAL DE DENÚNCIES D’ANDI SABADELL